środa, 6 sierpnia 2014

Postępy prac nad grą

Przebąkuję i przebąkuję o tej mojej grze, więc może coś więcej tym razem o niej? Tym bardziej, że zjada mi lwią cześć wolnego czasu.

Postępy

Postępy są. Gra jest karciana. Skład talii wielokrotnie przetestowany i ustalony ostatecznie. Walka o grafiki trwała prawie pół roku (a może więcej?). Teraz składają się w ładne karty i wyłapuję błędy, które pójdą do poprawki do graficzki. Mam nadzieję, że pójdą jej one szybciej i komp znowu nie wyląduje jej w serwisie.

Tekst instrukcji przeredagowuje się i miejmy nadzieję, że mniej w nim będzie błędów niż po ostatnich poprawkach. Przy okazji - instrukcja ma mieć jakieś 4 strony, więc jak widać powinno być prosto.

Przepychanki na linii ja-wydawnictwo można skomentować bardzo prosto - dwa osły się uparły i odpuścić nie chcą. Bywa ciężko, czasem łatwo. Ale raczej miło, bo się nie widujemy za często, chyba, że próbuję coś pośpieszyć.

Akcja ma ruszyć we wrześniu. Miejmy nadzieję, że się nie przesunie za bardzo. Prototyp z gotowymi grafikami również ma trafić w moje łapki już niedługo. Na razie wyłapuję błędy i czekam na odzew.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz