Dziś mały hack na Roll20 - macro pod szybkie tworzenie BNów. Bo widzicie, ten wirtualny stół daje nam całkiem sporo możliwości pod tworzenie przydatnych narzędzi.
Co nam potrzeba?
Tabele
W kolejnych tabelach dajemy "+dodaj przedmiot" (mylące, wiem) i wpisujemy nazwę i wagę zgodnie z tym co poniżej:
Tabela: BN-1
nazwa |
Waga |
Człowiek |
4 |
Nizołek |
3 |
Krasnolud |
2 |
Elf |
1 |
Kaczor |
1 |
Wilkolud |
1 |
Tabela: BN-2
nazwa |
Waga |
Kobieta |
1 |
Mężczyzna |
1 |
nazwa |
Waga |
Bard Akrobacje 10, Blefowanie 10, Języki
obce 10, Mity i legendy
12, Noże 8, Przekonywanie 10, Uniki 8, Występy 12 |
1 |
Kupiec Blefowanie 10, Czujność 10, Noże 8, Przekonywanie 12, Szukanie
8, Targowanie 12, Uniki 8, Zwinne palce 8 |
1 |
Łowca Akrobacje 10, Czujność 10, Łuki 12, Noże 10, Polowanie 12,
Proce 8, Przetrwanie 10, Skradanie 10 |
1 |
Mag |
1 |
Rycerz Jeździectwo 10, Miecze
10, Mity i legendy 8, Młoty 10,
Przekonywanie 10, Wiedza
o bestiach 10, Włócznie 10,
Występy 8 |
1 |
Rzemieślnik Bijatyka 10,
Miecze 8, Młoty 8, Noże 8, Rzemiosło 12, Szukanie 10, Topory 8, Zwinne palce
10 |
1 |
Uczony Czujność 8, Języki obce 12, Leczenie 10, Mity i legendy 8, Przetrwanie 8, Szukanie 10, Uniki 8, Wiedza o bestiach 12 |
1 |
Wojownik Bijatyka 12, Kusze 10, Łuki 10, Miecze 10, Młoty 10, Topory 10, Uniki 12, Włócznie 10 |
1 |
Złodziej Akrobacje 12, Blefowanie 10, Czujność 12, Noże 10, Skradanie 10, Szukanie 10, Uniki 8, Zwinne palce 12 |
1 |
Żeglarz Akrobacje 10, Czujność 10, Języki obce 12, Miecze 10, Noże 10, Pływanie 12, Polowanie 8, Żeglowanie 12 |
1 |
Tabela: BN-4
nazwa |
Waga |
Dojrzały |
2 |
Młody |
3 |
Stary |
1 |
Tabela: BN-5
nazwa |
Waga |
Wrogi: Postać jest otwarcie wroga – przy pierwszej okazji może zaatakować
drużynę, zdradzić ją, donieść władzom
albo inaczej jej zaszkodzić. Nie
kiwnie dla bohaterów palcem bez bardzo
poważnego wynagrodzenia albo groźby. |
1 |
Nieprzychylny: Postać nie ma
zamiaru pomagać drużynie, o ile
ma wybór i nie obiecano jej naprawdę
sporych pieniędzy. |
2 |
Niechętny: Ta osoba nie
zamierza w nic się angażować, o ile
sama na tym nie skorzysta. |
7 |
Neutralny: Drużyna ani tego
kogoś ziębi, ani grzeje.
Z pewnością BN
oczekuje wynagrodzenia za pomoc
albo udzielone informacje. |
16 |
Pomocny: Ta postać
jest po stronie
bohaterów i pomoże,
być może za
nie- wielką opłatą, w zamian za przysługę albo grzeczność. |
7 |
|
2 |
Przyjazny: Postać wychodzi ze skóry, byle pomóc drużynie, i nie oczekuje niczego w zamian. |
1 |
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz