Dziś mały hack na Roll20 - macro pod szybkie tworzenie BNów. Bo widzicie, ten wirtualny stół daje nam całkiem sporo możliwości pod tworzenie przydatnych narzędzi.
Co nam potrzeba?
Tabele
W kolejnych tabelach dajemy "+dodaj przedmiot" (mylące, wiem) i wpisujemy nazwę i wagę zgodnie z tym co poniżej:
Tabela: BN-1
| nazwa | Waga | 
| Człowiek | 4 | 
| Nizołek | 3 | 
| Krasnolud | 2 | 
| Elf | 1 | 
| Kaczor | 1 | 
| Wilkolud | 1 | 
Tabela: BN-2
| nazwa | Waga | 
| Kobieta | 1 | 
| Mężczyzna | 1 | 
| nazwa | Waga | 
| Bard  Akrobacje 10,   Blefowanie 10,   Języki  
  obce 10,  Mity i legendy
  12, Noże 8, Przekonywanie 10, Uniki 8, Występy 12 | 1 | 
| Kupiec Blefowanie 10, Czujność 10, Noże 8, Przekonywanie 12, Szukanie
  8, Targowanie 12, Uniki 8, Zwinne palce 8 | 1 | 
| Łowca Akrobacje 10, Czujność 10, Łuki 12, Noże 10, Polowanie 12,
  Proce 8, Przetrwanie 10, Skradanie 10 | 1 | 
| Mag | 1 | 
| Rycerz Jeździectwo 10,  Miecze
  10,  Mity  i  legendy 8,  Młoty 10,  
  Przekonywanie 10,   Wiedza
  o bestiach 10,   Włócznie 10,
  Występy 8 | 1 | 
| Rzemieślnik  Bijatyka 10,
  Miecze 8, Młoty 8, Noże 8, Rzemiosło 12, Szukanie 10, Topory 8, Zwinne palce
  10 | 1 | 
| Uczony Czujność 8, Języki obce 12, Leczenie 10, Mity i legendy 8, Przetrwanie 8, Szukanie 10, Uniki 8, Wiedza o bestiach 12 | 1 | 
| Wojownik Bijatyka 12, Kusze 10, Łuki 10, Miecze 10, Młoty 10, Topory 10, Uniki 12, Włócznie 10 | 1 | 
| Złodziej Akrobacje 12, Blefowanie 10, Czujność 12, Noże 10, Skradanie 10, Szukanie 10, Uniki 8, Zwinne palce 12 | 1 | 
| Żeglarz Akrobacje 10, Czujność 10, Języki obce 12, Miecze 10, Noże 10, Pływanie 12, Polowanie 8, Żeglowanie 12 | 1 | 
Tabela: BN-4
| nazwa | Waga | 
| Dojrzały | 2 | 
| Młody | 3 | 
| Stary | 1 | 
Tabela: BN-5
| nazwa | Waga | 
| Wrogi: Postać jest otwarcie wroga – przy  pierwszej okazji może zaatakować
  drużynę,  zdradzić ją, donieść władzom
  albo inaczej  jej zaszkodzić. Nie
  kiwnie dla bohaterów  palcem bez bardzo
  poważnego wynagrodzenia albo groźby. | 1 | 
| Nieprzychylny: Postać  nie  ma 
  zamiaru  pomagać drużynie, o ile
  ma wybór i nie  obiecano jej naprawdę
  sporych pieniędzy. | 2 | 
| Niechętny:  Ta osoba nie
  zamierza w nic się  angażować, o ile
  sama na tym nie skorzysta. | 7 | 
| Neutralny:  Drużyna ani tego
  kogoś ziębi,  ani  grzeje. 
  Z  pewnością  BN 
  oczekuje  wynagrodzenia za pomoc
  albo udzielone informacje. | 16 | 
| Pomocny:  Ta  postać 
  jest  po  stronie 
  bohaterów  i  pomoże, 
  być  może  za 
  nie- wielką opłatą, w zamian za przysługę albo  grzeczność. | 7 | 
| 
 | 2 | 
| Przyjazny: Postać wychodzi ze skóry, byle pomóc drużynie, i nie oczekuje niczego w zamian. | 1 | 







 
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz