niedziela, 29 października 2023

Narmo redaguje na RNG

Dawno temu, gdy zaczęłam przygodę z internetową publikacją, minęło nie tak dużo czasu, a zaczęłam redagować teksty. Było to za czasów Valkirii, która zaginęła w pomroku dziejów. Nie przeszkodziło to wielu osobom tam aktywnym odnieść sukcesy na różnych polach. Ale wracając... Piszę mniej czy więcej non stop. Niektórzy zwą tą przypadłość literkozą i może mają rację.

Pewnym przypadkiem trafiłam na serwer Rzucaj Nie Gadaj i dałam się wciągnąć w redagowanie przygód do Zewu Cthulhu. Nie powiem, fajna sprawa. Tym bardziej polecam Wam zapoznanie się z (na razie) dwiema publikacjami, do których przyłożyłam.. dłoń. Znaczy rękę.

Martwa Dłoń

To mój pierwszy projekt. I naprawdę ciekawy. Genialny do zagrania na żywo! Jest to typowy jednostrzałek, który jednak może nieść w sobie niesamowitą dawkę emocji przeżywanych na sesji. Serdecznie polecam!


Piękna Nadzieja

Ten scenariusz to... coś kompletnie nietypowego. Borze szumiący! Nastolatki na stacji kosmicznej i polane to jeszcze sosem mitów Cthulhu! To jest czysta jazda bez trzymanki! Wymyślił to umysł chory lub genialny. A na pewno tknięty senną myślą Cthulhu!


Kolejne rzeczy są w toku.

Konkluzja

Powiem Wam jednak, że fakt, iż w Korei najczęściej gra płeć piękna, sprawia, że te scenariusze są zupełnie inne. Naprawdę warto zapoznać się z konceptem, bo pokazuje, że historie do erpegów mogą być budowane zupełnie inaczej niż się do tego na polskim poletku przyzwyczailiśmy. Jest tu przede wszystkim nastawienie na sceny. Bez ciśnienia na wielogodzinną grę. Co w sumie wskazuje też, że ta rozrywka może być dostępna dla każdego, nawet zapracowanej matki, pani domu, której będzie wystarczyło wykroić kilka godzin czasu na swoje hobby. Dla mnie jest to niezwykle odświeżające, być może dla Was również będzie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz