piątek, 18 stycznia 2013

Postanowienia noworoczne 2013

Już ponad połowa stycznia, a mnie wzięło na postanowienia noworoczne. Dobrze, że przynajmniej jeszcze przed moimi urodzinami, to jakoś ten rok mimo wszystko można ładnie skreślić. Spiszę je tutaj, to może będzie lepsza motywacja do ich realizacji.



1. Kupić komputer/ laptopa/ notebooka (niepotrzebne skreślić) - sprawa prosta i być może dziwna - do dnia dzisiejszego nie dorobiłam się swojego własnego komputera, lecz wciąż go z kimś dzielę. Biorąc to pod uwagę, ilość projektów, w których mam udział, i tak jest powalająca.

2. Oddam w wasze ręce przynajmniej 7 Interiorów w tym roku - dlaczego 7? Bo pomimo, że Interiory pochłaniają lwią część mojego wolnego czasu, dalej ukazują się co miesiąc z kawałkiem. Jeśli nie znajdzie się kolejna osoba do kompletu, to biuletyn prawdopodobnie ukazywać będzie się rzadziej, a z większą ilością tekstów.

3. Wezmę udział w przynajmniej 12 sesjach rpg! Rok 2012 był pod tym względem ubogi, bo sesji było naprawdę mało i ostatnią miałam ok. kwietnia. Trzeba to zmienić!

4. Zagram w przynajmniej 30 nowych gier planszowych! Może i niedużo, ale jeśli ktoś ma czas tylko w weekendy i to nie każdy, to jednak nie jest to takie proste jakby mogło się wydawać.

Reszta to już mało w klimacie, więc nie ma co się rozwodzić.

Życzę sobie powodzenia. Może nie zapomnę się za rok z tego rozliczyć.

1 komentarz:

  1. mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować wszystkie postanowienia, powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń