Wciel się w dzieciaki, które przenoszą się nagle do zupełnie Innego Świata.
Oto stajesz się wybrańcem, jedyną nadzieją na ocalenie nowopoznanego świata.
Czy udźwigniesz odpowiedzialność, która spadła na twoje barki?
WSTĘP
MECHANIKA
WSPÓŁCZYNNIKI:
SZTUKA RZUCANIA:
TESTY:
ZEGARY:
ROZGRYWKA
SCENARIUSZE:
KAMPANIA:
|
Nazwa zegara |
Liczba pól zegara |
|
Nauka
posługiwania się Mocą (zegary indywidualne) |
liczba graczy |
|
Pokonanie
Pierwszego Pomagiera Czarnego Charakteru |
liczba graczy |
|
Odnalezienie
Klucza do Ratunku Białego Bohatera |
2x liczba graczy |
|
Pokonanie Drugiego
Pomagiera Czarnego Charakteru |
2x liczba graczy |
|
Znalezienie
Ratunku Białego Bohatera |
2x liczba graczy |
|
Pokonanie
Trzeciego Pomagiera Czarnego Charakteru |
2x liczba graczy |
|
Przygotowanie do
ataku na siedzibę Czarnego Charakteru |
2x liczba graczy |
|
Pokonanie
Czarnego Charakteru |
2x liczba graczy |
SCENA STARTOWA
POSTAĆ GRACZA:
Imię:
|
K6 |
Imię: |
|
1 |
Krajowe |
|
2 |
Zagraniczne |
|
3 |
Dawne, już praktycznie nie używane |
|
4 |
Popularnej postaci z gry/książki/serialu |
|
5 |
Używasz przezwiska (praktycznie nikt nie posługuje się
twoim imieniem) |
|
6 |
Śmiesznie brzmiące |
Wiek:
Wartość Współczynników:
Problem z rzeczywistości:
|
K6 |
Problem z rzeczywistości: |
|
1 |
Rozwód rodziców |
|
2 |
Śmierć bliskiej osoby |
|
3 |
Nękanie przez rówieśników |
|
4 |
Przeprowadzka |
|
5 |
Nowy członek rodziny |
|
6 |
Problemy rodzinne |
Talent:
|
K6 |
Talent: |
|
1 |
Rysowanie/malowanie |
|
2 |
Przedmiot szkolny (dziedzina nauki) |
|
3 |
Muzyka |
|
4 |
Sport |
|
5 |
Sztuka walki |
|
6 |
Mechanika |
|
K6 |
Poznali się: |
|
1 |
Znają się od dziecka |
|
2 |
Z klubu dotyczącego ich talentu |
|
3 |
Rodzina (bliska lub daleka) |
|
4 |
Ze szkoły |
|
5 |
Sąsiedzi |
|
6 |
Właśnie się poznali |
Gdzie się aktualnie znajdują:
|
K6 |
Jak się znaleźli w miejscu, z którego trafią do Innego
Świata: |
|
1 |
Wizyta u rodziny |
|
2 |
Wycieczka szkolna |
|
3 |
Obóz |
|
4 |
Wakacje z rodziną |
|
5 |
Miejsce zamieszkania |
|
6 |
Okoliczne miejsce o złej reputacji |
SCENA PRZYBYCIA DO INNEGO ŚWIATA
INNY ŚWIAT:
Sposób przejścia do innego świata:
|
K6 |
Sposób przejścia do innego świata: |
||
|
1 |
Szafa |
albo |
Lustro |
|
2 |
Książka |
albo |
Jezioro |
|
3 |
Studnia |
albo |
Sen |
|
4 |
Notatnik/szkicownik |
albo |
Drzewo |
|
5 |
Jaskinia |
albo |
Zjawisko atmosferyczne |
|
6 |
Komputer |
albo |
Telefon |
Inny świat:
|
K6 |
Inny świat charakteryzuje się: |
|
1 |
Odbicie rzeczywistości z fantastycznymi stworami z
legend |
|
2 |
Przeniesieniem w czasie |
|
3 |
Steampunkowa technologia |
|
4 |
Znajduje się wewnątrz komputera (softu, podzespołów) |
|
5 |
Uniwersum gry/książki/serialu |
|
6 |
Inna planeta |
Kto Cię sprowadził do Innego Świata:
|
K6 |
Wezwał Cię: |
|
1 |
Potężny czarodziej, którego moc została ograniczona przez
Czarny Charakter |
|
2 |
Biały Charakter |
|
3 |
Spadkobierca |
|
4 |
Umierający strażnik Białego Bohatera |
|
5 |
Kapłan błagający swoje bóstwo o ratunek dla Innego
Świata |
|
6 |
Twoja rodzinna pamiątka pochodząca z Innego Świata |
BIAŁY BOHATER:
|
K6 |
Biały Bohater do uratowania: |
|
1 |
Księżniczka |
|
2 |
Władca |
|
3 |
Drzewo życia |
|
4 |
Źródło mocy |
|
5 |
Bestia |
|
6 |
Mechanizm napędzający świat |
|
K6 |
Co się stało z Białym Bohaterem: |
|
1 |
Zniknął |
|
2 |
Został porwany |
|
3 |
Zapadł w śpiączkę/nieznaną chorobę |
|
4 |
Został zaczarowany |
|
5 |
Działa pod wpływem Czarnego Charakteru |
|
6 |
Stracił moc |
Sposób na uratowanie Białego Bohatera:
|
K6 |
Główna misja |
|
1 |
Odzyskanie magicznego przedmiotu |
|
2 |
Odnalezienie sławnego bohatera |
|
3 |
Znalezienie odtrutki |
|
4 |
Pokonanie armii Czarnego Bohatera |
|
5 |
Uwolnienie Białego Bohatera z więzienia |
|
6 |
Odnalezienie słabego punktu Czarnego Charakteru |
CZARNY CHARAKTER:
|
K6 |
Co Czarny Charakter chce zrobić z Białym Bohaterem lub
Innym Światem: |
|
1 |
Zniszczyć |
|
2 |
Rozkochać |
|
3 |
Zmienić |
|
4 |
Objąć panowanie |
|
5 |
Zemścić się |
|
6 |
Zjeść |
Moc Czarnego Charakteru:
|
K6 |
Moc Czarnego Charakteru: |
|
1 |
Tworzenie złych istot |
|
2 |
Wysysanie życia |
|
3 |
Ciemność |
|
4 |
Mutowanie istot |
|
5 |
Zmiana charakteru istoty |
|
6 |
Zapomnienie |
BOHATEROWIE GRACZY
Moc otrzymana od tego, kto cię sprowadził do Innego Świata:
|
K6 |
Nowa moc: |
|
1 |
Nadzwyczajna siła |
|
2 |
Umiejętność rozmowy z przedmiotami nieożywionymi |
|
3 |
Język zwierząt |
|
4 |
Panowanie nad żywiołem |
|
5 |
Latanie |
|
6 |
Naśladowanie odgłosów |
Pomocny przedmiot otrzymany po sprowadzeniu do Innego Świata:
|
K6 |
Niezwykły przedmiot |
|
1 |
Magiczna zbroja |
|
2 |
Klucz otwierający każde drzwi |
|
3 |
Tajemniczy medalion |
|
4 |
Niezwykły pojazd |
|
5 |
Magiczna bestia |
|
6 |
Boska maszyna |
SPRZYMIERZENIEC:
|
K6 |
Sprzymierzeniec: |
|
1 |
Zwierzę o nietypowej fizjonomii |
|
2 |
Przedmiot nieożywiony, lecz porozumiewający się z Tobą |
|
3 |
Przeciętny mieszkaniec świata |
|
4 |
Nawrócony pomocnik Czarnego Charakteru |
|
5 |
Strażnik Białego Bohatera |
|
6 |
Jeden z żywiołów |
Dlaczego pomaga:
|
K6 |
Pomaga: |
|
1 |
Dla własnych korzyści |
|
2 |
Z zemsty |
|
3 |
Z dobroci serca |
|
4 |
Ze strachu |
|
5 |
Ze względu na wierność Białemu Bohaterowi |
|
6 |
Jest zakochany w PG/Białym Bohaterze |
Cecha charakteru sprzymierzeńca:
|
K6 |
Cecha charakteru |
|
1 |
Nieśmiały |
|
2 |
Narcystyczny |
|
3 |
Bohaterski |
|
4 |
Spokojny |
|
5 |
Mądry |
|
6 |
Sprytny |
SCENY PODRÓŻY
PODRÓŻ:
Miejsce, w którym znajdziesz sposób na uratowanie Białego Bohatera:
|
K6 |
Cel podróży: |
|
1 |
Pustelnia |
|
2 |
Siedziba Czarnego Bohatera |
|
3 |
Labirynt |
|
4 |
Egzotyczne miasto |
|
5 |
Podziemna metropolia |
|
6 |
Niedosięgła forteca |
Przeciwności:
|
K6 |
Przeciwności: |
|
1 |
Nieprzejezdna droga |
|
2 |
Poddani Czarnego Bohatera |
|
3 |
Pułapka |
|
4 |
Zdrada |
|
5 |
Miejsce pełne przyjemności, z którego nie chce się wychodzić |
|
6 |
Zagubienie |
Zdarzenia losowe:
|
K6 |
Zdarzenia losowe: |
|
1 |
Atak potworów na wioskę |
|
2 |
Katastrofa związana z uwięzieniem Białego Bohatera |
|
3 |
Spotkanie z samozwańczymi obrońcami Białego Bohatera |
|
4 |
Towarzysz wpada w kłopoty |
|
5 |
Neutralna strona stwarza nieprzewidziane trudności |
|
6 |
Kuszenie rozwiązaniem problemu z rzeczywistości PG |
POSTACIE NIEZALEŻNE:
|
K6 |
Postacie Niezależne: |
|
|
1 |
Tchórzliwy |
bohater |
|
2 |
Sprytny |
oszust |
|
3 |
Bohaterski |
złodziej |
|
4 |
Gadatliwy |
kupiec |
|
5 |
Dobrotliwy |
potwór |
|
6 |
Niezwykły |
przedmiot (ożywiony) |
Nastawienie napotkanej Postaci Niezależnej:
|
K6 |
Nastawienie Postaci Niezależnej: |
|
1 |
Wrogie |
|
2 |
Niechętne |
|
3-4 |
Neutralne |
|
5 |
Pomocne |
|
6 |
Przyjazne |
POMAGIER CZARNEGO CHARAKTERU:
|
K6 |
Pomagier: |
|
|
1 |
Złośliwy |
potwór |
|
2 |
Okrutny |
wielmoża |
|
3 |
Nadęty |
osiłek |
|
4 |
Podstępny |
szpieg |
|
5 |
Zdradziecki |
rycerz |
|
6 |
Sadystyczna |
piękność |
Powód, dla którego Pomagier pomaga Czarnemu Charakterowi
|
K6 |
Pomagier pomaga Czarnemu Charakterowi bo: |
|
1 |
Go kocha |
|
2 |
Z powodu więzów rodzinnych |
|
3 |
Został zaszantażowany |
|
4 |
Został uratowany przez Czarny Charakter i jest mu
winien życie |
|
5 |
Nienawidzi Białego Bohatera |
|
6 |
Chce zdobyć władzę |
SCENA KOŃCOWA
|
K6 |
Co się wydarzyło podczas nieobecności PG w Innym
Świecie |
|
1 |
Nic. Ruszacie z miejsca, z którego skończyliście |
|
2 |
Czarny Charakter przejął panowanie nad kawałkiem Innego
Świata. +2 pola do zegara Uratowania
Innego Świata |
|
3 |
Minął dłuższy okres czasu. Aktualny zegar Uratowania Innego Świata zeruje się |
|
4 |
Zaginął Sprzymierzeniec. Pojawia się nowy zegar Odnalezienie Sprzymierzeńca o liczbie
pól równej liczbie graczy |
|
5 |
PG od razu wpadają na Pomagiera Czarnego Charakteru.
Dodaj nowy zegar Pokonaj Pomagiera
o liczbie pól równej liczbie graczy |
|
6 |
Pomagier Czarnego Charakteru pojawia się w
rzeczywistości Postaci Graczy. Dodaj nowy zegar Pokonaj Pomagiera o liczbie pól równej liczbie graczy |
PRZYKŁADOWY SETTING:
Magiczny Świat Selesham
PRZEJŚCIE DO INNEGO ŚWIATA:
INNY ŚWIAT:
CEL POSTACI GRACZY:
SOJUSZNIK:
ZEGARY:
|
Nazwa zegara |
Liczba pól
zegara |
|
Poszukiwania Smoków Żywiołów |
2x liczba graczy |
|
Przekonanie Smoków Żywiołów, że są warci ich pomocy |
2 pola (indywidualny) |
|
Pokonanie pierwszego poziomu zamku Zarathusa |
liczba graczy |
|
Pokonanie drugiego poziomu zamku Zarathusa |
liczba graczy +2 |
|
Pokonanie trzeciego poziomu zamku Zarathusa |
2x liczba graczy |
|
Pokonanie Zarathusa |
2x liczba graczy |

Brak komentarzy:
Prześlij komentarz