poniedziałek, 8 maja 2023

Warhammer 4ed - okoliczności

Zainspirowana  swoimi przemyśleniami na temat mechaniki Pbta i dyskusjami czym jest a czym nie jest Warhammer 4ed, postanowiłam zrobić pewien eksperyment, którego efekt przedstawiam poniżej.

Poniższy eksperyment myślowy miał za zadanie sprawdzić, czy jak dużo jest możliwości rozwiązania danej sytuacji czy też okoliczności. Wybór zrobiłam na podstawie umiejętności pomijając Walkę i Umiejętności strzeleckie oraz wszystkie umiejętności, które wydawały mi się bardzo jednoznaczne. 

Wybrałam 5 okoliczności: Obserwację, Przekonywanie, Walkę, Zabawianie tłumu, Zdobywanie informacji.

To co nie powinno dziwić, to bardzo rozbudowana część odnosząca się do walki. Jednak ilość umiejętności, która ma w sobie wprost zawarte, że można ich użyć podczas Walki i w jaki sposób, mnie wprawiło w lekkie osłupienie. Tym bardziej, że samo zestawienie jest dla mnie mega inspirujące - sceny i sekwencje wchodzą w głowę prawie z marszu. A i wachlarz możliwości staje się naprawdę szeroki, skoro do pomocy mamy naście umiejętności, które w ten czy inny sposób mogą nam służyć w walce.

Warhammer 4ed - Okoliczności

Smacznego!

PS. Każda uwaga będzie miło widziana ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz